support
Servicedesk
073 - 61 59 999
Support
Servicedesk
073 - 61 59 999
nederlands

Je kunt ze altijd bereiken

Het is een systeem waarin je zelf heel veel kunt doen
Testimonial

"Je weet dat ze heel serieus met privacy omgaan"

Geert Smit WIM arbo

Het maakt het werken zoveel makkelijker als alles gewoon op een plek zit.

 

Bij de oprichting van WIM arbo in 2016 staat het bedrijf voor een belangrijke keuze: met welk verzuimsysteem ga je werken? Het is de basis waar alles op draait. Niets is zo belangrijk als de borging van de processen en de dossiers. Geert Smit, directeur van WIM arbo: "En alle partijen vertellen natuurlijk dat ze het mooiste pakket hebben."

Het vraagt om een uitgebreide orientatie op de verzuimpakkettenmarkt. "Het belangrijkste voor ons is, los van wat het pakket allemaal biedt, dat de privacy goed geregeld is", zegt Smit. "Je stopt er medische informatie in of persoonlijke informatie en dat moet gewoon veilig zijn. Omdat ik al eerder met de software van Otherside at Work heb gewerkt, wist ik dat dit bij dit bedrijf goed zit. Omdat er gewerkt wordt met een tweefactor-verificatie, is enkel inloggen met je wachtwoord niet mogelijk. Zo kan niemand anders dan jij inloggen. En dat is tegenwoordig heel belangrijk. Je weet dat ze heel serieus met privacy omgaan."

 

bij Otherside at Work verdwijn je niet achter een callcenter als je een pakket hebt gekocht. Je kunt ze altijd bereiken.

 

Maar VerzuimXpert kwam niet alleen goed uit de bus door de goede beveiliging. Smit: "Het is een pakket waarin je zelf heel veel kunt doen. Jouw werkproces, zoals jij het prettig vindt om te werken, kan je inrichten binnen het systeem. Dat maakt het uitvoeren van je werk gewoon veel gemakkelijker. Je kunt producten toevoegen en aanpassingen maken zoals vragenlijsten, buttonknopjes en taken. Ook alle UWV-zaken en de wet- en regelgeving zitten er in. Het maakt het werken zoveel makkelijker als alles gewoon op een plek zit. En daarbij waren zij overigens ook niet een van de duurste pakketten."

Als arbodienst is het voor WIM arbo belangrijk dat werkgevers hun ziek- en herstelmeldingen in één systeem kunnen doen." Er zijn standaard koppelingen voor de meeste HR-pakketen", vertelt Smit. "Daardoor kunnen werkgevers vrij eenvoudig hun systeem aan VerzuimXpert koppelen. Door die koppeling geeft hun systeem alle meldingen direct door aan VerzuimXpert."

 

er verandert veel in de regel- en wetgeving en dit pakket is altijd up-to-date.

 

"In dit werk zijn de borging van je processen en dossiers de basis. Dan moet zo'n pakket gewoon goed zijn, want je wilt geen claims krijgen", vervolgt Smit. "En er zijn natuurlijk arbodiensten die zo'n pakket zelf ontwikkelen. Zij hebben een eigen ICT­ afdeling en houden het zelf helemaal bij. Maar daar willen wij onze tijd niet in stoppen. Zorgen dat alles goed is, je de wetgeving volgt en dat de privacy goed is, daar is Otherside at Work gewoon beter in. Dat moeten wij ook niet willen. Wij zijn meer een mensenbedrijf. Het contact maken met werkgevers; zorgen dat dingen weer in beweging komen. Wij kunnen ons dus focussen op onze business. Waar het echt om draait. Want als je zelf zo'n pakket maakt, gaat daar heel veel tijd inzitten."

Smit: "En als er dan veranderingen zijn, zoals wettelijke ontwikkelingen, worden wij door ook goed over geïnformeerd. Otherside at Work vertelt ons waar ze mee bezig zijn en wat ze ontwikkelen. Dat is voor ons ook fijn. Want zoals aangegeven: ik heb helemaal geen zin om mij daar constant mee bezig te houden. Daarbij onthoudt VerzuimXpert dingen voor je en je kunt je eigen waarschuwingen organiseren. Het is gewoon een superagenda in een heel veilige omgeving. We werken in een werkomgeving waar je allemaal verplichtingen hebt en het om details draait. Dan is het natuurlijk heerlijk als het systeem roept: 'let op!"'

 

je weet dat ze heel serieus met privacy omgaan.

 

Smit ziet ook dat Otherside at Work constant bezig is om door te ontwikkelen. "Kijk, bepaalde dingen zou je natuurlijk verbeterd willen zien, maar ik krijg ook wel de indruk dat ze dat aan het doen zijn. Er komen bijvoorbeeld nieuwe dashboardoverzichten aan die veel prettiger zijn dan wat we tot nu toe hadden. Daardoor merk je dat ze nadenken en luisteren en dus ook de klanttevredenheid erg belangrijk vinden."

Smit noemt zijn bedrijf een kleine speler op de markt. "Otherside at Work heeft natuurlijk veel grotere klanten dan wij. Maar het is niet zo'n club dat je het gevoel krijgt: 'nu heb ik het pakket gekocht en ben ik niet meer interessant'. De lijnen zijn kort; je kunt altijd bellen, vragen stellen en ze komen altijd ergens op terug als dat nodig is. Natuurlijk moet je wel eens wachten. Maar in alle redelijkheid. En dan zijn ze er ook gewoon eerlijk over. De essentie is dat je normaal contact moet kunnen hebben. Dat past dus ook bij wie wij zijn."

Ja, ik wil!

Wij willen ook graag contact met jou!
Otherside at Work
Utopialaan 36, gebouw C
5232 CE 's-Hertogenbosch
Kamer van Koophandel: 17152287
Receptie
Tel: 073-6159950
Servicedesk
Tel: 073-6159950
Download onze brochure
Robert van Gils | Manager Sales & Marketing
robert.vangils@othersideatwork.nl 06 46 11 99 28
Maak nu een afspraak!