support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
Support
Xpert Desk
073 - 61 59 999

5 april 2018, Nijmegen

Bovemij en Otherside at Work tekenen een overeenkomst voor de inzet van de Xpert Suite van Otherside.

Stijn Verbeek (rechts op foto) – Directeur Volmachten Schade en Inkomen – “De AVG/DNB richtlijnen dwingt de verzekeringsbranche om kritisch na te denken over compliance en continuïteit. Met het Xpert Suite platform voldoen we ruimschoots aan deze eisen en kunnen we onze digitale strategie uitrollen.”

De Xpert Suite zal de komende maanden ingevoerd worden binnen het inkomensbedrijf van Bovemij en gebruikt gaan worden voor de uitvoering van de verzuim/ziektewetverzekeringen welke Bovemij levert aan ruim 400 uitzendbedrijven. Met de Xpert Suite wordt het case- en claimmanagement voor Bovemij ondersteund.

Diederik Benders (links op foto) – Directeur Sales en Operations van Otherside “We zijn erg blij met de samenwerking met Bovemij waarbij we de ketenuitvoering van polis tot verloning conform de nieuwe regelgeving ingericht hebben. De zware investeringen die we de afgelopen jaren hebben gedaan in informatiebeveiliging en de ISAE3402 zijn niet voor niets geweest. Daarnaast merken wij nu al dat Bovemij echt een partner in co-creatie is voor de verdere ontwikkeling van claimmanagement binnen de Xpert Suite.”

Over Bovemij

Bovemij is dé financiële dienstverlener van en voor de mobiliteitsbranche. Het bedrijf helpt ondernemers succesvol ondernemen door middel van verzekeringen, financieringen en data- oplossingen. Bovemij onderscheidt zich van andere financiële dienstverleners door de persoonlijke aanpak, kennis van zaken en heldere oplossingen.

Ja, ik wil!

Wij willen ook graag contact met jou!
Otherside at Work
Wisent 14
5236 PX 's-Hertogenbosch
Kamer van Koophandel: 17152287
Receptie
Tel: 073 615 9950
Xpert Desk
Tel: 073 615 9999
Robert van Gils | Business Development Manager
robert.vangils@othersideatwork.nl 06 46 11 99 28
Bianca van Grinsven | Sales Manager
bianca.vangrinsven@othersideatwork.nl 06 41841632
Maak nu een afspraak!