support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
Support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
nederlands

Inrichtingen & Beheer

Van handen schudden tot een effectief systeem! 

Lees verder

De Xpert Suite geeft je talloze mogelijkheden om sociale zekerheid, bedrijfsgezondheid en duurzame inzetbaarheid in jouw organisatie te optimaliseren. Want we willen niet dat je ons systeem koopt, we willen dat ons systeem voor jou gaat werken. Nu, morgen, maar ook de komende jaren.

Naast een aantal extra diensten en services, leveren we bij de Xpert Suite ook standaard algemene services. Zo komt onze software altijd inclusief volledige hosting en worden back-ups gemaakt van alle data. Hierdoor kunnen we de continuïteit en beschikbaarheid van ons systeem garanderen. Ook kan een functioneel beheerder voor vragen altijd vrijblijvend terecht bij onze Xpert Desk.

Daarnaast staan er in de basis van ons handelen altijd een aantal dingen centraal: veiligheid en privacy van persoonsgegevens hebben bij ons de hoogste prioriteit, gebruiksvriendelijkheid is ons uitgangspunt en we zijn eerlijk en transparant in ons streven naar duurzaam partnerschap.

Er zijn een aantal services die betrekking hebben op de Xpert Suite als geheel:

Informatiebeveiliging
We voeren een uitgebreid en duidelijk beleid rondom beveiliging van informatie en data. We zijn ISO 27001:2013 gecertificeerd en kunnen jaarlijks een ISAE 3402-II verklaring overleggen. Ook behandelen we medische dossiers of klantgegevens altijd volgens de AVG-richtlijnen. Meer weten over onze informatiebeveiliging?

Continuïteit, capaciteit en beschikbaarheid
Om de continuïteit en capaciteit van ons systeem te borgen, hosten we ons systeem vanuit twee fysieke datacentra in Nederland en maken we dagelijks back-ups van alle data. Daarnaast garanderen we een minimale beschikbaarheid van 99,5% over 24 uur per dag, 7 dagen in de week. De daadwerkelijke beschikbaarheid ligt gelukkig een stuk hoger.

Updates en onderhoud
Om ook de kwaliteit van ons systeem te kunnen blijven garanderen, voeren we periodiek updates en onderhoud uit. Deze updates of onderhoud vinden plaats op vaste momenten of in overleg met jou als klant.

Releases en updates worden daarnaast ook geïnitieerd, getest en geëvalueerd in onze User Group sessies. In deze informatieve en interactieve sessies combineren we onze technische kennis met de wensen van jou als werknemer of gebruiker. De sessies zijn exclusief voor klanten van Otherside en zijn kosteloos bij te wonen.

Xpert Desk
Onze Xpert Desk is er om de functioneel beheerders van jouw organisatie kosteloos te helpen met functionele en technische vragen.

Werkt er een functie niet optimaal of lukt het je niet om zelf een wijziging aan te brengen? Laat het ons dan direct weten. Dit kan via een ticket in de service management-applicatie van de Xpert Suite.

Ons volledige Service Level Agreement lezen? Download ‘m hier!

Ja, ik wil!

Wij willen ook graag contact met jou!
Otherside at Work
Utopialaan 36, gebouw C
5232 CE 's-Hertogenbosch
Kamer van Koophandel: 17152287
Receptie
Tel: 073-6159950
Xpert Desk
Tel: 073-6159999
Download onze brochure
Robert van Gils | Manager Sales & Marketing
robert.vangils@othersideatwork.nl 06 46 11 99 28
Maak nu een afspraak!