- Xpert Desk
- 073 - 61 59 999
- xpertdesk@othersideatwork.nl
- Xpert Support Center
Je wilt tijdens een verzuimproces efficiënter werken, sneller resultaten behalen en meer tijd over houden voor dingen die er écht toe doen?
We zien vaak dat administratieve processen binnen een verzuimproces omslachtig en arbeidsintensief zijn georganiseerd. De aanmelding van een cliënt of de mutatie van een polis gebeurt via e-mail, Office-bestanden of zelfs telefonisch. Dat kan toch veel makkelijker?! Met onze Formulieren module kun je heel makkelijk op een website of intranet direct een formulier uit de Xpert Suite publiceren. Denk aan een aanmelding voor een interventie vanaf de website, direct beveiligd in de Xpert Suite, zonder handmatige tussenkomst. Of gebruik onze slimme digitale vragenlijsten, waarmee je:
Deze vragenlijsten kun je binnenkort zelf maken en aanpassen binnen de module Formulieren van de Xpert Suite. Vragenlijsten zoals digitale triages of vragen over veranderingen in arbeidsvermogen bij WGA kun je dan zelf vormgeven. Maar ook klanttevredenheidsonderzoeken. Later dit jaar verwachten we de eerste release voor het beheer van vragenlijsten op de markt te brengen. Dus nog even geduld!
Meer over slimmer werken? Meld je aan voor onze update!