support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
Support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
Thuiswerken? Ik red me wel!

Door het uitbreken van COVID-19, zijn wij bij Otherside at Work allemaal uit ons geliefde kantoor verbannen. Voor sommigen was het al normaal om dagen thuis te werken, waar het voor andere (waaronder ik) een nieuwe fase is waar we aan moeten wennen. Gelukkig worden we door Otherside goed ondersteund hierin ðŸ˜Š

Werkomstandigheden
Met mijn functie als 2nd Line Support medewerker op de Xpert Desk, heb ik dagelijks direct contact met de beheerders van onze klanten. Een goede bereikbaarheid is dus key in mijn rol. Otherside at Work heeft ervoor gezorgd dat alle medewerkers van de Xpert Desk goed bereikbaar zijn via de telefoon, door de werktelefoons thuis aan te sluiten en door te schakelen. Zo kunnen wij het contact met de klanten en onderling goed behouden. Naar mijn mening wordt de relatie met de klanten deze tijd ook alleen maar sterker! We zitten ten slotte momenteel allemaal in hetzelfde schuitje.

Daarnaast is het bij ons toegestaan om alles van het kantoor mee te nemen! Zo zijn er collega’s die hun scherm, bureaustoel en toetsenbord mee naar huis nemen. De stoelen bij mij thuis zijn stevig en zitten zeer comfortabel, maar wellicht ga ik toch een bureaustoel halen deze week zodat ik wat meer kan bewegen tijdens het werk.

On the move!
Over bewegen gesproken; ik vind het belangrijk in deze tijd in beweging te blijven. Daarom doe ik ’s avonds altijd een work-out thuis op de plaats. Normaal zou ik twee keer in de week ijshockeyen, maar ook dat is helaas afgelast. Het is in mijn ogen nooit verkeerd om dagelijks aan je sportieve activiteiten te komen, al is het maar een half uurtje wandelen. Het is belangrijk om zoveel mogelijk binnen te blijven, maar in beweging blijven is net zo belangrijk!

Digitaal en toch verbonden
Meetings die gepland zijn met klanten en collega’s, gaan nu allemaal digitaal. Zo hebben we twee keer in de week een overleg met het team om de stand van zaken te bespreken. Bij vragen voor mijn collega’s gebruiken wij een chat applicatie. Iedereen staat, zoals op kantoor ook de gewoonte is, snel voor elkaar klaar. Daarnaast worden trainingen over het Xpert Suite platform nu via GoToMeeting gedaan, waar schermen gedeeld kunnen worden en de trainees een perfecte ondersteuning krijgen van onze consultants. De vrijdagmiddagborrel kan natuurlijk niet ontbreken, dus ook die doen wij gewoon digitaal 😉!

Let op elkaar en #staysafe
Otherside at Work doet er alles aan om de thuiswerkplek zo aangenaam mogelijk te maken. Iedereen kan op een rustige maar toch efficiënte manier werken. Iedereen moet in deze tijd op elkaar letten en het is dan ook fijn als je werkgever daar rekening mee houdt.

Zien hoe het mij deze week verder vergaat?
Volg mijn thuiswerkverhalen op Instagram deze week. Ik ben de Otherside Thuiswerkprof van de week!
Groet Jonty

Ja, ik wil!

Wij willen ook graag contact met jou!
Otherside at Work
Wisent 14
5236 PX 's-Hertogenbosch
Kamer van Koophandel: 17152287
Receptie
Tel: 073 615 9950
Xpert Desk
Tel: 073 615 9999
Robert van Gils | Business Development Manager
robert.vangils@othersideatwork.nl 06 46 11 99 28
Bianca van Grinsven | Sales Manager
bianca.vangrinsven@othersideatwork.nl 06 41841632
Maak nu een afspraak!