support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
Support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
Nieuwe module: XS Automatisch Plannen 


Jaarlijks worden binnen Xpert Suite ruim 500.000 afspraken gepland. 160.000 hiervan worden middels een afspraakverzoek ingepland, de andere worden direct middels de plan-wizard ingepland. De 160.000 afspraakverzoeken worden nu handmatig ingepland in de Xpert Suite agenda, maar binnen Xpert Suite bieden we nu een nieuwe module voor arbodiensten waarmee deze afspraakverzoeken automatisch in seconden worden ingepland. Dat is nog eens tijdwinst!

Planningscriteria

Dit inplannen gebeurt volgens de business rules die zijn ingesteld, zoals bijvoorbeeld regionale indelingen en/of gekoppelde bedrijfsartsen aan werkgevers. Hierbij wordt rekening gehouden met de beschikbaarheid van bedrijfsartsen en medewerkers. We kunnen hierbij ook verder plannen op locatie van de arbodienst, werkgever maar ook werken met huisbezoeken waarbij dan zelfs rekening wordt gehouden met de reistijden. Doordat het inplannen van nieuwe verzoeken razendsnel gebeurt worden vrijgevallen tijdsloten, door bijvoorbeeld afzeggingen, razendsnel weer ingepland met nieuwe afspraken.  
 

Lees hier meer over de planningscriteria van de module Automatisch Plannen.

Pilot

Bij een grote pilotklant van ons wordt op deze manier al ca. 70% van de oproepverzoeken automatisch verwerkt. De overige 30% vereist nog een handmatige planning (doordat bijvoorbeeld bedrijfsartsen gevraagd wordt toch iets langer door te werken of werknemers beperkte reismogelijkheden hebben). In de komende periodes gaan we eraan werken om dit nog verder te optimaliseren door hier bijvoorbeeld self-service van werknemers mogelijk te maken. 

Resultaten

Het aantal personen dat direct bezig moet zijn met het inplannen van arts-afspraken kan op deze manier nu al ruim gehalveerd worden. En doordat de beschikbare capaciteit ook bij afzeggingen optimaal benut blijft, wordt er ook nog eens sneller gereageerd op klantverzoeken. We zijn er van overtuigd dat wanneer we de self-service mogelijkheden nog verder vergroten, we deze benodigde overhead verder kunnen verminderen, terwijl het ook door de klanten als prettiger en flexibeler wordt ervaren. Op deze manier komt er meer tijd en capaciteit beschikbaar om bezig te zijn met het helpen van de medewerkers, in plaats van administratieve taken als ‘het vinden van een afspraaktijd’. 

Meer weten? 

Wil je meer weten over deze module? Vul dan je gegevens in, dan bellen we je terug!

Ja, ik wil meer weten!

Ja, ik wil!

Wij willen ook graag contact met jou!
Otherside at Work
Wisent 14
5236 PX 's-Hertogenbosch
Kamer van Koophandel: 17152287
Receptie
Tel: 073 61 59 950
Xpert Desk
Tel: 073 61 59 950
Download onze brochure
Robert van Gils | Business Development Manager
robert.vangils@othersideatwork.nl 06 46 11 99 28
Bianca van Grinsven | Sales Manager
bianca.vangrinsven@othersideatwork.nl 06 41841632
Maak nu een afspraak!