support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
Support
Xpert Desk
073 - 61 59 999
nederlands

Bijna alle documenten in een organisatie worden digitaal verstuurd. Maar waarom dan ook niet digitaal ondertekenen? Al dat printen, scannen en uploaden is omslachtig en nu dus ook helemaal niet meer nodig.

In de Xpert Suite is het mogelijk om documenten en contracten te ondertekenen. Sneller, goedkoper en beter voor het milieu én tegelijkertijd een beter inzicht in het proces. Werken in een paperless office: het kan echt!

Hoe werkt het?

Een document wordt aangeboden als te ondertekenen bijlage bij een bericht in Veilig Communiceren. In enkele simpele stappen doorloopt de ondertekenaar de digitale ondertekening waarbij hij / zij een unieke code invoert die per SMS wordt ontvangen. Daarmee wordt de ondertekening afgerond en wordt er een voorblad aan het document toegevoegd met daarop datum / tijd van ondertekenen en de zescijferige code waarmee ondertekend is.

 

Productkenmerken

 

  • Documenten direct vanuit het dossier ter digitale ondertekening aanbieden via de module Veilig Communiceren
  • Eenvoudige digitale ondertekening op basis van een unieke SMS-code
  • Deze oplossing heeft UWV goedkeuring voor de digitale ondertekening van de documenten uit het re-integratieverslag (RIV)
  • Digitale goedkeuring instelbaar per document
  • Complete audittrail t.b.v. compliancy
  • Alternatieve oplossing: de mogelijkheid om documenten met een digitale handtekening (invoer door middel van een muis of vinger op een tablet) te ondertekenen.

Ja, ik wil!

Wij willen ook graag contact met jou!
Otherside at Work
Utopialaan 36, gebouw C
5232 CE 's-Hertogenbosch
Kamer van Koophandel: 17152287
Receptie
Tel: 073 - 61 59 950
Xpert Desk
Tel: 073 - 61 59 950
Download onze brochure
Robert van Gils | Business Development Manager
robert.vangils@othersideatwork.nl 06 46 11 99 28
Maak nu een afspraak!